Guia de Lectura Hivern 2021 Seminari de dinamització de les biblioteques escolars

Us presentem la  Guia de Lectura Hivern 2021  elaborada per les mestres participants al seminari de Dinamització de la Biblioteca Escolar.

A la guia  hi trobareu  una acurada selecció de lectures adreçades als  infants d’educació infantil i tots els cicles de primària.  Les icones que hi ha al costat de les imatges enllacen a la pàgina de cada llibre, en la web de la seva editorial i en la de les biblioteques públiques.

Esperem que sigui un recurs útil per al  professorat i per a les famílies.

Aprofitem per desitjar-vos un bon final de trimestre, un bon Nadal  i un millor 2022.