Descobreix la teua ciutat

PLA D’ACTIVITATS EDUCATIVES “DESCOBREIX LA TEUA CIUTAT”

En el marc d’una concepció de l’educació oberta, que contempla la ciutat com una font de recursos educatius i, a la vegada, en un objecte d’estudi, la regidoria d’Ensenyament de l’Ajuntament de Tortosa i els Serveis Educatius del Departament d’Educació –Centre de Recursos Pedagògics del Baix Ebre– organitzen el Pla d’Activitats Educatives “Descobreix la teua ciutat“.
El conjunt d’activitats programades ha de permetre als i les alumnes dels nivells d’ensenyament obligatori de la ciutat de Tortosa apropar-se als espais i serveis que els ofereix la seua ciutat. Pretenem també, ajudar a conèixer el funcionament de la ciutat i afavorir la formació dels i les nostres alumnes vers una ciutat més sostenible.

Centre de Recursos Pedagògics del Baix Ebre Ajuntament de Tortosa Camp d’Aprenentatge del Delta de l’Ebre