Activitats de cicle inicial

Coneix el transport públic de la teva ciutat Aprenem a reciclar
Activitat dissenyada pel Centre de Recursos Pedagògics que proposa la descoberta de la ciutat sota la perspectiva de l’educació per a la mobilitat sostenible. Pretén fomentar l’ús de la xarxa de transports públics urbans així com descobrir l’estació d’autobusos de la ciutat de Tortosa. El “Bingo” de descoberta de la ciutat durant el trajecte en bus afegeix un aspecte més lúdic a l’activitat. Visita educativa a la Deixalleria per visualitzar tots els residus que s’hi aporten i explicar com es poden convertir en recursos per tancar el cicle dels materials que tots tenim a les nostres llars.

DOSSIER DEL PROFESSORAT
DOSSIER ALUMNAT

DOSSIER DEL PROFESSORAT
DOSSIER ALUMNAT
Coneix la policia local Construir amb el collage. L’univers de l’obra de Jaume Rocamora
Visita a la Comissaria de la Policia Local amb l’objectiu de donar a conèixer als escolars tant les instal·lacions com l’organització, el funcionament, l’estructura del Cos, i les funcions de la Policia Local com servei al ciutadà. També pretén apropar la Policia Local als xiquets/es. Us proposem un taller de creació i de coneixement artístic a partir de l’exposició SUMA

AL QUADRAT d’aquest reconegut artista local.
FITXA TÈCNICA
Descobreix l’Escola d’Art i els seus espais
Us proposem una activitat on els participants hagin d’observar, recordar, interpretar i imaginar a partir d’espais i amb l’eina dels sentits.