La història de l’alumna Safia Benouda ha estat seleccionada pel Concurs de contes curts il·lustrats “Som fortes i valentes” de l’Institut Català de les Dones a les Terres de l’Ebre

Il·lustració de Jordi Giner Garcia
L’alumna del CREDA Tarragona Safia Benouda, que estudia a l’IE Agustí Barberà d’Amposta ha presentat un conte breu al Concurs del I Premi de contes curts il·lustrats  “Som fortes i valentes”. La iniciativa, que  ha estat promoguda per l’Institut Català… Llegeix més»

Campanya #VullLlegirElsLlavis

Les persones amb sordesa i famílies demanen mascaretes transparents per poder llegir els llavis
Estrès, ansietat i aïllament són les conseqüències que estan patint per no poder-se comunicar amb l’entorn.
Les associacions catalanes de famílies i persones amb sordesa (ACAPPS) engeguen la campanya #VullLlegirElsLlavis per fer-ho… Llegeix més»

Es recomana la vacuna de la grip per a infants i adults amb implant coclear o en espera de l’IC

La campanya de vacunació antigripal estacional d’aquest any està condicionada per la incertesa al voltant del comportament que pugui presentar el nou coronavirus SARS-CoV-2. Per aquest motiu, es posa èmfasi especial d’augmentar les cobertures de vacunació contra la grip especialment en el personal sanitari i sociosanitari, gent… Llegeix més»

GAES, marca d’Amplifon: donatiu de piles per a implants coclears per a famílies en situació de vulnerabilitat

Davant l’emergència sanitària i social pel Covid-19, GAES, marca d’Amplifon, vol donar suport a les famílies amb fills/es amb sordesa en condicions d’especial vulnerabilitat amb la donació de piles per als implants coclears. Des de l’associació ACAPPS en faran la distribució i se’n podran… Llegeix més»

Propostes didàctiques competencials

El Departament d’Educació ofereix models i propostes d’activitats de diferents nivells i àmbits curriculars per mantenir l’activitat formativa competencial.
Us hem seleccionat unes propostes molt interessants per tal de continuar afavorint el desenvolupament lingüístic.
a_les_vostres_mans
comunicacio_inicial
l_hora_del_conte
la_meva_recepta_mitja
En podeu trobar més, fent clic aquí.