Sortida alumnes de CS i l’ESO a l’Estació deTractament d’Aigua Potable de l’Ampolla

L’equip de logopedes del CREDA Tarragona i Terres de l’Ebre vam tornar a programar una sortida amb l’objectiu de promoure, dins d’un marc distès, la convivència i la interacció entre l’alumnat amb sordesa d’Educació Secundària i de Cicle Superior d’Educació Primària dels diferents centres d’arreu… Llegeix més»

L’Equip del CREDAT us desitgem unes molt bones festes!

Com ja és tradicional al nostre servei, el passat 14 de desembre els alumnes més petits van fer cagar el Tió! I ho van fer també amb l’ajuda de les logopedes i famílies tot compartint uns moments plens d’il·lusions i somriures. I com que el vam cuidar molt bé ens va cagar força! Compartim amb vosaltres un petit vídeo d’aquesta bonica trobada.… Llegeix més»