Activitats de cicle mitjà

L’Ajuntament: el govern de la ciutat   El mercat: el rebost de la ciutat
Itinerari per diferents dependències de l’ajuntament de Tortosa per tal conèixer els serveis que aquest ofereix als ciutadans. També pretén apropar l’organització dels govern als xiquets i xiquetes. El Camp d’Aprenentatge de l’Ebre ha preparat el joc “El Laberint del Mercat” mitjançant el qual els alumnes descobriran el mercat com a rebost de la ciutat. Enregistraran dades sobre parades, productes i preus i aprofundiran en la funció del mercat dins de la ciutat.
  Coneixèr l’Ebre: de Tortosa a l’illa dels Bous   La casa de la música
Itinerari fluvial per a la descoberta del riu al seu pas per Tortosa, dissenyat pel Camp d’Aprenentatge de l’Ebre. Al llarg del trajecte en barca es realitzarà un joc de descoberta amb l’objectiu de copsar i comparar els diferents elements que configuren el paisatge fluvial. El professorat de l’escola municipal de música de Tortosa apropa els infants a l’univers dels sentits i les emocions a través de la música. Els més petits podran descobrir els diferents tipus d’instruments, així com identificar els seus sons i el llenguatge. Així mateix podran descobrir els diferents espais de la casa de la música de Tortosa.