Activitats educació infantil

Sentim el parc Sentim la ciutat
Itinerari sensorial, dissenyat pel CdA de l’Ebre, que discorre per diferents arbres del Parc Teodoro Gonzàlez. Tocar, mesurar, olorar, escolar i explorar l’entorn immediat per tal de discriminar, relacionar i retenir dades sensorials són objectius d’aquesta activitat. Activitat que ens fa rebre diferents impressions de la ciutat mitjançant l’ús dels sentits. A través del joc es passa de la percepció visual a l’exploració per l’oïda, el tacte i l’olfacte. Un exercici d’observació i aprenentatge sensorial que dóna a conèixer diversos elements que conformen el nostre entorn més proper.Lloc de realització: plaça Auditori Felip Pedrell/passeig del riu.
DOSSIER DEL PROFESSORAT
DOSSIER ALUMNAT
 La casa dels gegants Estimulem la creativitat amb invents artístics
Activitat que ens descobreix el bestiari, gegants, nans i la resta de personatges significatius de la ciutat ubicats a la casa dels gegants a la llotja del Parc. Aquesta activitat està adreçada als més petits amb la finalitat d’identificar i apropar-se a la cultura, tradicions i festes de la nostra ciutat a través dels diferents personatges que configuren el bestiari tortosí. A l’Escola d’Art farem objectes artístics! Els inventarem amb materials que manipularem i transformarem, utilitzarem colors que haurem creat i li posarem nom al nostre objecte.
Activitat multidisciplinar dels Tallers de ceràmica, dibuix i pintura.
Hola Museu
És una activitat de descoberta del Museu de Tortosa de 45 minuts de durada. Els alumnes visitaran el museu guiats per una rondallaire que els hi explicarà històries, els plantejarà reptes, els engrescarà a participar en alguna petita activitat manipulativa, i fins i tot els convidarà a vestir-se de romans per finalitzar la visita en un “photocall” a la romana.