XXVIII Concurs El Gust per la Lectura

El Departament d’Educació convoca el XXVIII Concurs El Gust per la Lectura, basat en una sèrie de propostes d’obres a les quals s’associen materials didàctics.

El període d’inscripció és del 14 de novembre de 2022 al 18 de gener de 2023.

Es farà una inscripció per a cada grup classe que hi participi, amb independència de la modalitat del treball (de grup o individual). Cal fer constar el nombre d’alumnes del grup classe.

La formalització de la inscripció i el lliurament dels treballs es duu a terme mitjançant el formulari en línia del concurs, que trobareu a Portals de centres del Departament d’Educació,  on també trobaran un tutorial per guiar el procés.

Convocatòria i bases

Enllaç publicació BESCAT

Aquesta i moltes altres propostes i recursos a l’apartat de biblioteca escolar del nostre Nodes: DINAMITZACIÓ/Biblioteca escolar.