XII Certamen lectura en veu alta

Aquest any a l’Alt Maresme, celebrem dos quarts de final del XII Certamen de Lectura Nacional Juvenil i Infantil de Lectura en Veu Alta al Centre Cultural de Malgrat de Mar.

Hi han participat els centres de Primària i de Secundària: Sobirans, Les Falgueres, MD Montserrat, Les Ferreries, Mas Prats, Santa Susanna, Montagut, Ignasi Iglesias, La Roureda, Serra de Miralles, Vedruna Tordera, Turó del Drac, Mediterrània, FEDAC-Canet, Doctor Carles Salicrú, Jaume I, Poblenou, FEDAC-Pineda, Freta, SES Canet, Institut Pineda, Font del Ferro, Esteve Albert i Institut Tordera.

El jurat ho ha tingut molt difícil en la selecció pel bon nivell dels participants.

Les seleccionades del dia 12 d’abril, han estat les següents lectores, que passen a la semifinal:
En la categoria de Grumets Vermells: Élia Garcia Cervera de l’Escola Sobirans d’Arenys de Munt
En la categoria de Grumets Verds: Martina Bayarri Servosa de l’Escola MD Montserrat de Malgrat de Mar

Els seleccionats del dia 13 d’abril, que passen també a la semifinal:
En la categoria de Grumets Vermells: Èdgar Tuber Galceran de l’Escola Poblenou de Pineda de Mar
En la categoria de Grumets Verds: Judit Llamas Fornés de l’Escola Doctor Carles Salicrú de Calella
En la categoria de Corsari: Salma El Mahdall Abarkan de l’Institut Tordera
En la categoria de Tropa de corsaris: Júlia Barba Siscart, Queralt Ruiz Nogueras i Noelia Perálvarez Serrano de l’Institut Pineda.

Volem agrair a l’alumnat lector i als seus centres la participació en aquests quarts de final, sense la vostra implicació no hagués estat possible. També felicitar als alumnes de l’Institut Doménech i Muntaner de Canet per l’espectacle que ens han ofert, als alumnes de l’Institut Ramon Turró i Darder per la part tècnica i l’enregistrament dels actes i a l’alumnat de l’institut Euclides pel disseny del programa.