XI Jornada dels horts escolars ecològics

Aquest any es celebren les “XI Jornades dels horts escolars ecològics”, en el marc del Pla Anual de Transferència Tecnològica 2021. Serà el dilluns 18 d’octubre de 2021 i es realitzarà en línia.

Una jornada que s’emmarca dins la Setmana Bio a l’escola, enfocada en el compostatge i en l’aprofitament al màxim de tots els recursos i oportunitats que ens brinda l’hort escolar ecològic.

Són unes jornades gratuïtes, podeu realitzar la inscripció a través de RuralCat i també consultar el programa amb les activitats que es realitzaran.

Si voleu conèixer quines altres activitats i jornades es realitzen durant la Setmana Bio, podeu trobar tota la informació a la seva pàgina web SetmanaBio.cat

Esperem que us animeu a participar-hi!