Un concurs de física…una situació d’aprenentatge per l’ESO

INSCRIPCIÓ  Termini 28 de febrer.

El Grup de Treball Physicat i el Seminari de Física en context de les comarques gironines us animen a participar-hi amb el teu alumnat de 4t d’ESO, perquè el format de concurs resulta motivador, l’alumnat pot treballar en grup i és una experiència molt enriquidora.
Enguany serà la 6a edició d’un concurs que ha anat creixent cada any amb l’objectiu d’engrescar l’alumnat en la física.
El concurs es realitzarà del dilluns 11 de març al divendres 22 de març de 2024. Com a cada edició, el concurs es realitzarà a cada centre on-line, de manera que la participació és gratuïta.
Les inscripcions seran del 12 de febrer al 28 de febrer de 2024.
Us recomanem consultar tota la informació del funcionament del concurs i veure l’històric de problemes al bloc: http://blocs.xtec.cat/physicat/

Per a més informació podeu comunicar-vos amb l’equip Physicat a través del correu problemesphysicat@gmail.com