Un alumne de Direcció de Cuina del Bisbe Sivilla ha quedat tercer a les olimpíades estatals d’FP

Raúl Rodríguez, graduat en Direcció de Cuina a l’Institut Bisbe Sivilla de Calella, ha obtingut la medalla de bronze al campionat Spainskills (habilitats) de Formació Professional. Va participar en la competició celebrada a Madrid després de guanyar la fase prèvia, el Catskills 2016. Catalunya ha estat la comunitat més guardonada, amb un total de 12 medalles, de les quals 7 són d’or.

spainskills-2spainskills-3spainskills-4spainskills-5spainskills-7spainskills-8

Teresa Gil és la professora de l’Institut Bisbe Sivilla que va acompanyar-lo durant les olimpíades d’FP. Amb medalla també va sortir-ne, i en aquest cas de plata, l’alumne de l’Institut Ramon Turró i Darder de Malgrat de Mar, Melissa Mendibur, en aquest cas per l’skill de perruqueria.

Font d’informació: Ràdio Calella Televisió