Últims preparatius per a la Semifinal del XX certamen de lectura en veu alta

En breu tindrà lloc la semifinal del Servei Educatiu de l’Alt Maresme en el marc del vintè Certamen de Lectura en veu alta a l’Auditori de la Biblioteca M. Serra i Moret de Pineda de Mar.

Aquest certamen l’organitzem en les diferents fases: els centres de recursos, els serveis territorials del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya i la Fundació Enciclopèdia Catalana.

El CRP Maresme II organitza la semifinal de l’Alt Maresme en dos dies:

• El dia 13 de març hi participarà l’alumnat seleccionat per a les categories de grumets vermells (CM), de grumets verds (CS) i de timoners (alumnat nouvingut) de cadascun dels següents centres inscrits enguany: escola Sobirans, escoles Freta, escola El Far, escola La Minerva, Fedac-Canet, escola Turó del Drac, escola Mare de Déu de Montserrat, escola Marià Cubí i Soler, escola Mas Prats, escola Les Ferreries, Fedac-Pineda, escola Jaume I, escola Mediterrània, escola Dones d’aigua, institut-escola Montagut, escola Santa Susanna, Vedruna Tordera, escola Serra de Miralles, escola La Roureda, escola Ignasi Iglesias, escola Les Falgueres, institut Euclides i institut Lluis Domènech i Montaner.

Durant l’entreacte l’alumnat de 1r de batxillerat d’arts escèniques de l’institut Lluis Domènech i Montaner de Canet de Mar ens delectarà amb una pràctica teatral.

• El dia 20 de març hi participarà l’alumnat seleccionat per a les categories de corsaris (lectura individual de 1r-2n ESO) i de tropa de corsaris (lectura col·lectiva de 3r-4t ESO) de cadascun dels següents centres inscrits enguany: institut Domènec Perramon, La Presentació, escoles Freta, institut Sant Pol de mar, Vedruna Tordera, institut-escola Montagut, institut Euclides, institut Font del Ferro, institut Lluis Companys, institut Lluis Domènech i Montaner i escola Pia de Calella.

Durant l’entreacte podrem gaudir d’un Combo de l’escola de música Music´art 21 de Pineda de Mar.

Els actes es retransmetran en directe a través del canal de Youtube del CRP Maresme II per tal de promoure que des dels centres els companys i companyes puguin veure a les seves persones representants i, a la vegada, arribar al màxim de famílies.

Escampem la lectura en veu alta!