Trencant estereotips de gènere a ritme de pop-rock per Sant Jordi

La Setmana Medieval de Montblanc i Factoria BRAM presenten una cantata audiovisual sobre el mite de Sant Jordi que trenca estereotips de gènere a ritme de pop-rock.

Aquesta cantata audiovisual, s’ha estrenat avui 12 d’abril des del Canal Youtube Factoria Bram i consisteix en 6 episodis d’uns 4 minuts de durada cadascun, els quals es publicaran al mateix canal a les 8 del matí dels dies 12, 14,16, 19, 21, 23 d’abril.

En aquesta cantata hi podem trobar Sant Jordi i la Princesa anant junts a trobar el drac, dones i homes soldat, una princesa que vol decidir per ella mateixa i altres elements que trenquen els estereotips de gènere.

És la llegenda de Sant Jordi del segle XXI, en format audiovisual i explicada a ritme de pop-rock amb les veus dels
cantautors Joan Reig i Maria Jacobs.

El 8 de Març d’aquest 2021, ja es va publicar una de les 6 cançons, “Jo Sóc Més que una Princesa” , la més reivindicativa.

Més informació sobre el projecte

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>