“Teixint Fils d’Emocions” guardonat amb el premi Joan Gomis 2020 de periodisme social.

La Neus Bartrolí i Pascual de l’INS Euclides comparteix amb nosaltres aquesta experiència de Pau al voltant de l’educació emocional.
Aquest documental, guardonat amb el premi Joan Gomis 2020 de periodisme social, explica el projecte Teixint Fils d’Emocions, realitzat a l’escola Ciutat Comtal del barri de Vallbona (Barcelona), de la ma de l’Escola de Cultura de Pau. L’acte de presentació del premi serà el proper 17 de novembre a les 18:30 al Col·legi de Periodistes.
A partir de gener s’impulsa de nou aquest projecte amb un grup de 20 mestres i professionals d’atenció a la comunitat de Barcelona conjuntament amb 20 professionals hondurenyes, amplificant l’impacte d’aquest projecte des de l’intercanvi transcultural.