S’obre el termini de sol·licituds per al programa Trobades Literàries als instituts públics

La Direcció General del Llibre, del Còmic i de la Lectura ha posat en marxa el programa d’activitats literàries en instituts i centres d’Ensenyament Secundari Obligatori, Trobades Literàries, destinat exclusivament als centres de titularitat pública. Aquest programa té com a objectiu apropar l’alumnat a l’obra d’autors espanyols des d’un punt de vista diferent del de l’ensenyament formal, subjecte al currículum escolar.

En aquestes trobades, un autor o autora, elegit per l’institut, parlarà sobre la seva pròpia obra i sobre el seu procés creatiu, i a continuació mantindrà un diàleg amb els estudiants. Prèviament a la trobada, els alumnes prepararan l’activitat amb la lectura del material seleccionat per l’autor o l’autora i consensuat amb el professorat del centre.

Aquest any es realitzarà una única convocatòria de 325 activitats que tindran lloc des de l’1 de febrer fins al 14 de juny de 2024. Durant aquesta edició, les activitats podran ser presencials i en línia.

El termini de sol·licitud finalitza el 31 de desembre. Les sol·licituds de participació s’han de presentar a través de la seu electrònica.

Podeu consultar tota la informació sobre com participar en aquestes Trobades Literàries aquí.

Accés a la publicació original