Serveis Educatius amb Acció social de Malgrat de Mar prepara un Taller d’habilitats Parentals

Serveis Educatius de l’At maresme amb l’Acció Social de Malgrat de Mar han preparat un taller d’habilitats parentals adreçat a les famílies dels nens i nenes que cursen de 1r a 4rt de primària (6 – 10 anys).

Al taller es treballen diferents temes vinculats amb la criança dels nostres fills i filles, serà espai molt dinàmics, d’interacció i de reflexió conjunta.
Alhora que pretén oferir eines a l’hora de manegar situacions quotidianes amb els seus fills/es, i potenciar aspectes decisius en la generació de les dinàmiques i relacions familiars.

Està previst realitzar una primera sessió informativa el dilluns 20 de gener a les 9.30h a l’Escola d’Adults de Malgrat de Mar. A partir de llavors, la previsió és que el taller comenci el dilluns 27 de gener i s’imparteixi en horari de 9.30 a 11.30h, a la mateixa Escola d’Adults.

Per més informació cliqueu aquí.