Semifinals Certamen de lectura en veu alta Alt Maresme

Aquesta setmana tindran lloc les semifinals del Servei Educatiu de l’Alt Maresme en el marc del dinovè Certamen de Lectura en veu alta a l’Auditori de la Biblioteca M. Serra i Moret de Pineda de Mar.

Aquest certamen l’organitzem en les diferents fase els centres de recursos i els serveis territorials del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya  i la Fundació Enciclopèdia Catalana.

El CRP Maresme II organitza les semifinals de l’Alt Maresme en dos dies:

• El dia 16 hi participarà l’alumnat seleccionat per a les categories de grumets vermells (CM), de grumets verds (CS) i de timoners (alumnat nouvingut) de cadascun dels següents centres inscrits enguany: escola Sobirans, institut Domènec Perramon,  escoles Freta, escola El Far, escola La Minerva, Fedac-Yglesias, Fedac-Canet, escola Mare de Déu de Montserrat, escola Mas Prats, escola Les Ferreries, escola Mediterrània, escola Sant Jordi, escola Jaume I, Fedac-Pineda, escola Dones d’aigua, institut-escola Montagut, escola Santa Susanna, Vedruna Tordera, escola Serra de Miralles, escola La Roureda i escola Ignasi Iglesias.

• El dia 17 hi participarà l’alumnat seleccionat per a les categories de corsaris (lectura individual de 1r-2n ESO) i de tropa de corsaris (lectura col·lectiva de 3r-4t ESO) de cadascun dels següents centres inscrits enguany: La Presentació, escoles Freta, institut Sant Pol de mar, Vedruna Tordera, institut-escola Montagut i institut Font del Ferro.

Els actes es retransmetran en directe a través del canal de Youtube del CRP Maresme II per tal de promoure que des dels centres els companys i companyes puguin veure a les seves persones representants i, a la vegada, arribar al màxim de famílies.  Escampem la lectura en veu alta!

DIA 16 DE MARÇ DE 9.30 a 13.00 hores

DIA 17 DE MARÇ DE 9.30 a 12.30 hores