Semifinal XX Certamen de lectura en Veu Alta de l’Alt Maresme

Els passats 13 i 20 de març a l’Auditori de la Biblioteca Serra i Moret de Pineda de Mar vam viure les semifinals de l’Alt Maresme en el marc del vintè Certamen de Lectura en veu alta. També vam oferir l’oportunitat de seguir-ho en streaming al canal de youtube del CRP Maresme II.

Vam poder gaudir de l’excel·lent representació d’infants i joves de 29 centres de 12 municipis diferents que ens van delectar amb les lectures encadenades dels fragments seleccionats. El nivell va ser molt alt, realment vam gaudir de la màgia de la lectura en veu alta!

Els jurats dels dos dies ho van tenir ben difícil per escollir les persones seleccionades per anar a la final territorial que es celebrarà el 24 d’abril al Teatre Auditori Can Palots de Canovelles.

A més, durant l’espai de deliberació, el primer dia l’alumnat de 1r de batxillerat escènic de l’INS Domènech i Montaner de Canet de Mar ens van obsequiar amb un entremès deliciós en forma de “Banquet poètic” dirigits pel seu professor i guionista Roger Pou.

Pel que fa al dia 20 de març, va ser l’escola de música Music´art 21 de Pineda de Mar que va portar un Combo amb el nom “MusicarTeen Band”, conformat per 9 joves músics  que formen part d’ un projecte exitós amb una base rítmica de 2 guitarres, una bateria, un piano i una secció de vents de 2 trompetes, 2 saxos alts i un clarinet. Ens van delectar amb un repertori d’allò més variat, sota la direcció de Joan Remacha.

Des del Servei Educatiu us volem agrair la vostra participació en el Certamen de lectura en veu alta i us felicitem per prendre’n part a tots i totes: seleccionats i seleccionades, companys i companyes, mestres, professors i professores i famílies. Esperem que aquest Certamen us hagi servit per allò que va ser creat: despertar l’interès per llegir i també per escoltar. Fer de la lectura una activitat divertida, col·laborativa i engrescadora.

Bona lectura i fins el curs vinent!

Esteu atents i atentes a la web per a les inscripcions durant el primer trimestre.