Regalem mapa de les unitats de paisatge de Catalunya

Us interessa aquest material cartogràfic publicat conjuntament per l’Observatori del Paisatge i l’Institut Cartogràfic i Geològic de Catalunya?

El mapa recull els 134 paisatges catalogats i descrits a l’Observatori en els catàlegs de paisatge i fa palesa la gran diversitat i riquesa de paisatges de Catalunya, de les més elevades del continent europeu.

Cada paisatge (anomenat tècnicament ‘unitat de paisatge’) és una porció del territori que té un caràcter propi i diferent a la resta. El mapa també inclou les singularitats i elements característics i els més de cinc-cents miradors identificats en els catàlegs de paisatge de Catalunya.

La primera persona que contesti aquest article amb un comentari pot passar a buscar-lo pel centre de recursos.

1. Anna Laguna

Estem construint un nou institut-escola a Sant Cebrià. Estaria bé tenir aquest material pels alumnes.
    Gràcies