16a edició de l’Escola d’Estiu de l’AEMCAT

Acompassadament us dibuixem aquest compàs de 4 per 4 que viatja en vaixell pel damunt les ones sonores. Ara que ja podem trobar-nos presencialment, reprendrem el nostre viatge per les terres catalanes aquest cop a l’Escola Pia de Calella, al Maresme. L’aventura no ha estat fàcil perquè hem tingut diversos canvis de dates i de normatives però finalment hem arribat a bon port.
Com a cada edició hi podreu trobar tallers ben variats i aquesta vegada compartirem amb vosaltres la cantata “Quan va despertar del somni tot era diferent” que en Marc Parrot va compondre especialment per a l’AEMCAT.
Recordeu que com a totes les edicions l’activitat té certificació de 30 hores del Departament d’Educació.

US ESPEREM A CALELLA!

+info sobre tallers, formadors, allotjament…