Passejada pedagògica. La Tordera un Recurs Educatiu a l’Abast

Riu Tordera

Tornem a oferir les passejades pedagògiques. Aquesta ocasió us proposem passar un matí de dissabte amb una persona experta de l’Escola de Natura del Corredor per descobrir quines activitats podreu fer amb els vostres alumnes utilitzant les motxilles que tenim en préstec al Centre de Recursos Pedagògics.

Una activitat formativa distesa i de contacte amb la natura.

Hem obert el procés d’inscripció que restarà obert fins que arribem al límit de participació o, si no és el cas, fins el dia 22 de novembre.

L’activitat és el dissabte 27/11/2021 de 10 a 14h. El punt de trobada s’informarà als assistents els dies previs a l’activitat.

Per les característiques d’aquesta activitat, no es lliurarà certificat d’assistència.

INSCRIPCIÓ:

Inscripció oberta A101181A10 Passejada pedagògica. La Tordera un Recurs Educatiu a l’Abast
Trobada pedagògica. CRP del Maresme II (Pineda de Mar). Del dissabte 27/11/2021 al 27/11/2021 de 10:00 a 14:00