Nou currículum de batxillerat! Una oportunitat per a treballar la bioètica?

Webinar sobre com incorporar la bioètica a batxillerat

El nou currículum de batxillerat dotarà de major autonomia al professorat per tal d’incorporar la reflexió ètica en diversos blocs de contingut. És una oportunitat per ajudar a desenvolupar l’esperit crític de l’alumnat a través de la reflexió bioètica.

Més enllà dels coneixements propis en reproducció humana, genètica, biomedicina i de qualsevol ciència en general, és important acostumar a l’alumnat a qüestionar-se sobre els límits, els reptes i les implicacions ètiques dels diversos camps d’estudi.

Per plantejar de quina manera es poden incorporar aquests continguts, comptarem amb:
Núria Terribas, jurista especialitzada en bioètica.
Salvador Macip, metge, investigador i escriptor.
Carlos Giménez, biòleg i professor de secundària.
Moderat per Montserrat Boada, biòloga i cap de la Secció de Biologia de Dexeus Mujer.

29 de juny a les 17:00 h.
A través de Zoom.
Acte organitzat amb el Col·legi de Biòlegs de Catalunya