Introducció a l’aula dels ODS (Objectius de desenvolupament sostenible)

Des d’Escoles Verdes organitzem una formació temàtica sobre: ODS (Objectius de Desenvolupament Sostenible), INTRODUCCiÓ I APLICACIÓ A L’AULA

Els dies 24 de febrer i 24 de març farem dues sessions de 2,5 hores de formació, de 17:45h a 20:15h a través de la plataforma ZOOM.

Formador principal: Pep Paunero (Vedruna Malgrat) amb el suport de Roger Porta (ENC-Escoles Verdes).
Objectius: Presentar els ODS als centres / Comprendre els ODS com una oportunitat per aprofundir l’ambientalització curricular / Donar a conèixer recursos, idees i estratègies per fer-ho.
Continguts: – ODS
– Programació curricular i ODS
– Metodologies i ODS
– Gestió ambiental del centre
– Autodiagnosi
– Plans d’Acció
– Recursos

La formació és oberta tant a educació primària com a educació secundària, i està reconeguda pel Departament d’Ensenyament.

A continuació us adjuntem l’enllaç i el programa provisional de les dues jornades:

pdfPROGRAMA_ODS_Introducció_i_aplicació_a_lAula.pdf