Formació USAV (Unitat de Suport a l’Alumnat en situació de Violència)

Des de la unitat de la subdirecció USAV (Unitat de Suport a l’Alumnat en situació de Violència) ens informen que pròximament s’iniciaran les següents activitats formatives:

• 12 edicions de “Què fem amb qui exerceix la violència masclista?” 5h Persones destinatàries: personal docent
  • 25 edicions de “Les violències masclistes en l’àmbit educatiu” 5h Persones destinatàries: equips directius, persones referents de coeducació i perspectiva de gènere i personal docent.
  • 31 edicions de “Protocols i actuacions en violències masclistes als centres educatius.” 5h Persones destinatàries: equips directius, persones referents de coeducació i perspectiva de gènere i personal docent.
  • 5 edicions de “Assetjament escolar: detecció i eines d’intervenció (infantil i primària). 5h Persones destinatàries: tutores/s de les etapes d’infantil i primària.
  • 5 edicions de “Assetjament escolar: detecció i eines d’intervenció (secundària i post obligatòria). 5h Persones destinatàries: tutores/s de les etapes de secundària i post obligatòria

Accés al llistat de totes les activitats que ofereix l’USAV per fer-ne la inscripció. Aquelles activitats amb són les que tenen el procés d’inscripció vigent.

Totes les formacions són telemàtiques.