Escoles Verdes: ESC Misericòrdia de Canet de Mar

A l’escola Misericòrdia hem celebrat les Jornades de la Sostenibilitat. Durant dos dies hem fet moltes activitats per sensibilitzar alumnes i professorat sobre la importància de conèixer i respectar el medi, començant per l’entorn que ens envolta. Tots els alumnes hi han participat fent tallers i sortides amb la col.laboració d’entitats del poble i l’Ajuntament: caminet sensorial, taller de bosses d’olor, plantada d’aromàtiques, hotel d’insectes, menjadores per als ocells, bosses fetes de samarretes reciclades, creació d’insectes de joguina amb materials reutilitzats, casetes de fusta per educació infantil, jocs per el sorral, sortida per conèixern l’entorn natural de la nostra platja… Hem gaudit molt!

Recull de fotos de les jornades