El Recerkids també pot ser una situació d’aprenentatge

Entre els clàssics de la tornada a l’escola, no hi podia faltar l’anunci del programa Recerkids, que ja va ni més ni menys que per la VIII edició!

Recerkids és un programa educatiu organitzat per la Direcció General de Recerca de la Generalitat de Catalunya i Eduxarxa amb l’objectiu d’apropar la recerca científica a l’alumnat de 5è i 6è d’Educació Primària.

Aviat s’anunciaran les dates d’inscripció, però ja podeu anar apuntant al vostre calendari que el projecte de recerca començarà, com sempre, just tornant de les vacances de nadal.

Així mateix, ja us podem anunciar la temàtica general d’enguany!

JOAN ORÓ I L’ASTRONOMIA

Aquest 2023 es commemora el centenari del naixement de Joan Oró, bioquímic i catedràtic de la Universitat de Houston, que va col·laborar en diferents projectes de la NASA. Per aquest motiu, els eixos temàtics de la recerca d’enguany giraran al voltant de l’astronomia.

Per descomptat, el programa anirà acompanyat de contingut extra, sessions informatives, d’una xerrada amb una persona experta, els congressos presencials i moltes coses més!

Aviat tornareu a tenir notícies de l’equip de Recerkids però mentrestant podeu consultar l’històric a la seva web: https://www.recerkids.cat/