Didàctica del plegat de paper

Des de 2015 es realitzen a Badalona les Jornades Internacionals A-PLEC sobre didàctica del Plegat Educatiu, concebudes bàsicament per a aprendre a plegar i ensenyar a través del plegat.
El plegat no és només una activitat d’entreteniment infantil o un art reservat a els qui posseeixen aquesta habilitat, sinó sobre tot un mitjà de desenvolupament educatiu per a tothom.
Després de 3 anys d’aturada degut a la pandèmia, enguany es recuperen les jornades, que es duran a terme els dies 24, 25 i 26 de novembre a l’escola Betúlia de Badalona.
Durant els tres dies de les Jornades es realitzaran una cinquantena d’activitats dirigides per plegadors educadors de diversos països. Es pretén introduir, enriquir i promoure la didàctica del plegat en l’ensenyament i en el currículum escolar a través de la transmissió i intercanvi d’experiències entre participants, de manera que cada educador descobreixi les seves pròpies possibilitats, solucions, trucs, mètodes, idees i projectes segons cada situació.
Enguany s’ha convidat un nombrós grup de professors ucraïnesos com a reconeixement a la labor que des de l’inici de la guerra realitzen intensivament en el seu país i en el marc del projecte  Origami contra les Guerres.

Trobareu més informació sobre les jornades, així com el link a la inscripció al web