Convocatòria del Premis Baldiri Reixac

En aquesta edició, la Fundació Carulla convoca els Premis Baldiri Reixac, adaptats a l’actual situació de pandèmia, i els adreça als centres educatius de primària i secundària de tota Catalunya. La convocatòria és oberta fins al dijous 11 de febrer de 2021.

La Fundació Carulla convoca els 43è Premis Baldiri i Reixac amb l’objectiu de reconèixer i impulsar nous projectes de la comunitat educativa i cultural que aprofitin aquesta crisi sanitària i social per convertir una situació crítica en una oportunitat de millora. Són una oportunitat per continuar construint una escola catalana oberta, inclusiva i innovadora. Aquest any més que mai, les arts i la  cultura són el camí per aconseguir-ho i per fer front a noves necessitats creades per COVID-19 a les escoles i entre l’alumat.

Els Premis compten amb les categories següents:
– Premi Baldiri Escola
– Premi Baldiri Connexions
– Premi Baldiri Experiències
– Premi Joan Triadú (no es poden presentar candidatures a aquesta categoria. Serà el jurat qui seleccionarà directament el guanyador entre els centres educatius de Catalunya)

En la seva pàgina web podeu trobar més informació: https://fundaciocarulla.cat/premis-baldiri-reixac/

Per qualsevol consulta, dubte o més informació us podeu dirigir a: elsbaldiri@fundaciocarulla.cat