Cantada Escolar de Pineda de Mar

No us perdeu la Cantada Escolar de Pineda de Mar el proper 22 de març, al matí, a Can Xaubet.
La cantada escolar, que reuneix més de 1500 nens i nenes de Pineda, i aquest any també de l’Escola Marià Cubí de Malgrat,  un any més, esdevé una celebració on la música, les cançons i les veus dels infants, de manera transversal,  ens porten a fer  presents altres valors tan importants com la trobada en si mateixa.
Enguany han escollit cançons en les que el mar, d’una manera o altra, hi és present; de vegades en forma de reivindicació, de vegades com l’escenari ideal per viure aventures o somiar impossibles.
Les cançons són agafades, en préstec, de la memòria i la cultura del nostre país i també d’arreu, i  n’hi ha de diferents èpoques,  estils i per a totes les edats.