Caixes didàctiques Museu marítim

Durant el tercer trimestre al CRP Maresme II disposarem de dues de les caixes didàctiques que ofereix el Museu Marítim. Us animeu a portar-les a la vostre aula i treure’ls-hi tot el suc amb el vostre alumnat?

La gran aventura del Nico i els seus amics acompanyarà als infants d’educació infantil i cicle inicial en el descobriment del món dels pirates, dels pescadors, de les sirenes i dels elements del mar més rellevants. Tanmateix, pot respondre a incògnites com per què floten els vaixells i per què serveixen les veles.

Pirates conté material dirigit a alumnat des de primària fins a secundària que ofereix referències de primera mà que permetran conèixer a fons la realitat sobre la història de la pirateria.

Si voleu tenir aquest material en préstec durant 3-4 setmanes escriviu al a8930008@xtec.cat expressant les vostres preferències de dates.