17a edició de la CANTADA ESCOLAR de Pineda de Mar

El proper divendres 31 de març al matí, tots els nens i les nenes i tots els mestres i les mestres de les escoles de primària de Pineda es trobaran al camp de futbol de “Can Xaubet” per celebrar la 17a edició de la CANTADA ESCOLAR de Pineda de Mar.

Els nens i les nenes han posat moltíssima il·lusió en preparar un munt de cançons que enguany són un clam a la riquesa de la diversitat, a la tolerància i al  respecte, i a tot allò que ens fa sumar, més que no treure o dividir, perquè tots i totes vivim i hem d’aprendre a  conviure, com ho saben fer els nostres petits, SOTA EL MATEIX SOL. Les cançons seran interpretades en directe per un grup de quatre músics, que acompanyen les veus de la mainada.

La cantada serà retransmesa en directe per tots els canals de Ràdio Pineda: 94.6 FM, www.radiopineda.cat i APP de Ràdio Pineda als mòbils, que també farà connexions en directe pel seu canal d’Instagram @radiopineda.

Que soni la música!