Astro PI. Reptes ESERO Recursos per treballar tecnologia I

ASTRO PI

Categoria Mission Zero 0. Nivell: iniciació. Adreçat a alumnat fins a 14 anys. Individual o equip. Durada: octubre a maig.

Categoria Mission Space Lab. Nivell: intermig. Adreçat a alumnat fins a 19 anys. Equips de 2 a 6 a. Durada: inici setembre (4 fases eliminatòries distribuïdes al llarg del curs).

astropi_spain@esero.es

Les línies de treball d’ESERO Spain són: Reptes/ Formació / Recursos. En aquesta presentació al youtube

ESERO Spain_STEAM 60: Desafíos de ESA Educación para 21/22

es centren en els reptes/concursos i els expliquen un per un.

Aquesta presentació es va fer al mes de juny per avançar tota la informació donat que les inscripcions són al setembre.

CARACTERÍSTIQUES DELS DIFERENTS REPTES A MODE DE RESUM:

Accés a les convocatòries obertes

Podeu subscriure-us al newsletter d’ESERO a la  seva web https://esero.es  o dirigir-vos-hi directament a

info@esero.es