ARRIBA LA V EDICIÓ DEL PROGRAMA RECERKIDS!

Recerkids, és el programa educatiu organitzat per la Direcció General de Recerca de la Generalitat de Catalunya i Eduxarxa que té com a objectiu apropar la recerca científica a l’alumnat de 5è i 6è de Primària.
Aquest curs celebren la V edició del programa, i ho fan amb recerques sobre el canvi climàtic, una temàtica de molta actualitat amb la qual volen commemorar l’aniversari d’Eduard Fontserè, fundador i director del Servei Meteorològic de Catalunya.Tenint en compte el context en què ens trobem, el Recerkids d’enguany proposa dues línies de recerca pautades, que es podran dur a terme tant a l’aula com des de casa, per tal d’adaptar-se a les diferents situacions que puguin sorgir amb els grups-classe durant el programa.

A més a més, també com a novetat d’aquest any, el programa ofereix una adaptació curricular de les recerques per a les escoles d’alta complexitat per tal d’ajudar el professorat el millor possible.

CONEIX EL PROGRAMA 2020-2021

Inscripcions: del 17 de setembre al 13 de novembre de 2020

Projecte de recerca: de l’11 de gener al 19 d’abril de 2021

Congrés virtual: maig de 2021 (data per concretar)