Aquest curs SÍ ha pogut ser presencial

El passat 11 de maig va tenir lloc la final territorial Maresme-Vallès Oriental del XVIII certamen de lectura en veu alta escolar a l’auditori de Granollers.

En aquesta ocasió, el llibre que va llegir cada infant i adolescent va ser de lliure elecció i vam poder gaudir de lectures molt diverses i originals.

Felicitats a tothom: participants, professorat i organització. Bona feina…bona lectura!

Aquí teniu l’enllaç a l’streaming per si ho voleu reviure.

Grumeta vermella seleccionada a la semifinal de l’Alt Maresme. Mia Sánchez Candau, ESC Dones d’aigua, Sant Iscle de Vallalta.

Timonera seleccionada a la semifinal de l’Alt i Baix Maresme. Nika Kolesnikova, ESC La Roureda, Tordera.

Grumeta verda seleccionada a la semifinal de l’Alt Maresme. Lola Martínez Pinto, FEDAC Pineda.

Corsari seleccionada a la semifinal de l’Alt Maresme. Laura Camarena Casals, Escoles Freta, Calella.

Els companys/es de la Laura d’Escoles Freta, Martí Maresma, Ailen Vargas i Mireia Pla, tropa de corsaris seleccionada, no van poder assistir a la final.

CATEGORIA DE GRUMETS VERMELLS

CATEGORIA DE GRUMETS VERDS

CATEGORIA DE TIMONERS

CATEGORIA DE CORSARIS

CATEGORIA DE TROPA DE CORSARIS

La Lola ajudant al mag Sergi Armentano mentre el jurat deliberava.

Tot sobre el certamen a la seva pàgina web.