Consta de tres itineraris:
- (En)Raonem en parella, per a la resolució cooperativa de problemes matemàtics. L’objectiu és contribuir a la millora de la competència comunicativa en català (comprensió lectora, expressió oral i escrita) i alhora millorar la competència matemàtica i promoure el diàleg, el raonament i el discurs matemàtic en contextos de resolució de problemes de la vida quotidiana.
- Llegim en parella. L’objectiu principal és contribuir a la millora de la comunicació oral i comprensió lectora en català.
- Llegim i escrivim en parella. L’objectiu principal és contribuir a la millora de la comunicació oral, comprensió lectora i expressió escrita en català, amb un èmfasi especial en la competència escrita.
Hi haurà una sessió de presentació de la proposta, que tindrà lloc el dimarts 6 de setembre de 17h a 18h a la Sala de Graus de la Facultat de Ciències de l’Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona. Per a assistir a aquesta trobada, preguem completar abans el formulari següent: https://forms.gle/ v6qumAt3Xrppbjzx5.