700 alumnes visiten la I Jornada d’Orientació

wordle 5

En la I Jornada d’Orientació de Cicles Formatius realitzada el 20 d’abril a la Fàbrica Llobet-Guri de Calella on van participar la major part dels instituts de la zona de l’Alt Maresme va haver-hi una presencia al voltant d’uns 700 alumnes.

En aquesta primera Jornada es va exposar l’oferta formativa de Cicles Formatius, FIAP-PFI i Formació d’Adults de la nostra zona. Més informació al següent enllaç

Des del Centre de Recursos de l’Alt Maresme agraïm la participació a totes les persones que han fet possible aquesta Jornada d’Orientació, al centres que van exposar la seva oferta formativa i els que van participar com a visitants. També agrair la col·laboració de l’Ajuntament de Calella.

Recull fotogràfic de la jornadaDSCF6326