37 Concurs BBVA de Dibuix Escolar

La Fundació Antigues Caixes Catalanes i BBVA CX  posen en marxa el 37è Concurs BBVA de Dibuix Escolar, amb l’objectiu de servir d’estímul per desenvolupar les capacitats dels alumnes de primària i d’educació especial en l’àmbit del dibuix, a la vegada que es fomenta el gust per la lectura.

Aquest any es continuen treballant les competències emocionals amb sis contes de convivència que parlen de diversitat i discriminació, de prejudicis i de com salvar als més petits per viure en un món més just i solidari. Els contes són escrits per la Júlia Prunés Massaguer, escriptora especialitzada en educació emocional.

Les escoles opten a un suport econòmic en funció dels reconeixements obtinguts pels seus alumnes, amb l’objectiu de valorar també la tasca pedagògica realitzada des del centre. Els treballs premiats il·lustraran un nou llibre de contes de la col·lecció Concurs de Dibuix Escolar, publicats per Editorial Mediterrània.

Més informació al web
<http://www.fcaixescatalanes.cat/ca/Obra-Social/Agenda/Convocatories-premis-i-ajuts/Activitat/838>