#16JCID 25 de maig Biblioteques Escolars

Durant el dimecres 25 de maig i dins les #16JCID, jornades d’Informació i Documentació, hi haurà un espai dedicat, tot el dia, al món de les Biblioteques Escolars.

Si només vols assistir a aquestes sessions t’ofereixen la possibilitat de fer-ho mitjançant aquesta inscripció

TERMINI en 2a convocatòria de dilluns 14 de març al 20 de maig.

Aquestes jornades les organitzen des del Col·legi Oficial de Bibliotecaris-Documentalistes de Catalunya és una corporació de dret públic, amb personalitat jurídica pròpia i és l’entitat de gestió, participació i representació dels professionals de l’àmbit de la Informació i la Documentació. És propòsit del Col·legi vetllar perquè l’actuació dels seus col·legiats respongui als interessos i a les necessitats de la societat en relació amb l’exercici professional en aquest àmbit, i especialment garantir el compliment de la bona pràctica i de les obligacions deontològiques de la professió.

Aquestes i moltes altres informacions referents per a la biblioteca del vostre centre a la pàgina web Dinamització/Biblioteca escolar.