16a Cantada escolar de Pineda

Ens fa molta il·lusió presentar-vos la propera Cantada escolar de Pineda que es celebrarà el proper 8 d’abril a partir de les 10.15 hores al camp municipal d’esports de Can Xaubet. Després d’un temps sense poder-se trobar per gaudir de la música plegats, els i les alumnes de primària de les escoles  Aloc, Sant Jordi, Montpalau, Antoni Doltra, Jaume I, FEDAC Pineda, Mediterrània i Poblenou interpretaran una cantata relacionada amb la cura i la conservació del medi ambient.

Hi haurà cançons que ens parlaran del reciclatge, amb ritmes animats i melodies enganxoses, com per exemple “Les tres erres” del grup El Pol Petit o “Si triem juts” d’en Pitu Tries; també de com  tenir cura dels animals i de la natura amb la canço “Els quatre elements” i “Això es pot Salvar”, aquesta darrera del grup Sau, o “Quina calitxa” de la Gossa Sorda. Alguna altra cançó ens recordarà episodis tristos o tràgics, com “La costa del silencio” del Mago de Oz i el vessament del Prestige. I segur que més d’un/a “avi/a” li sonarà la versió que Moskeo ha fet de la canço “El Progreso” de Roberto Carlos i que la mainada interpreta amb molta il·lusió.

Participaran en el concert  quatre músics que interpretaran els acompanyaments instrumentals en viu: en Pep Romaguera (guitarra elèctrica i baix), en Joan Bernaus (baix), en Javi Zamora (teclats) i l’Adrià Sanz (bateria).

L’entrada a l’esdeveniment és lliure. Es recomana  als assistents que evitin  tant com puguin lús del vehicle privat. Tot i així, hi haurà una reserva d’aparcament de vehicles per a persones de mobilitat reduïda.

Us hi esperem!!!!