XV CLVA: Quarts de final a l’Alt Maresme

El dijous 11 i el divendres 12 d’abril hem realitzat al Centre Cultural de Malgrat de Mar les quarts de final del XVè Certamen de Lectura en Veu Alta.

Han participat 29 centres tant de primària com de secundària de la zona de l’Alt Maresme.

Volem felicitar a tots els centres pel treball previ que han realitzat per fomentar la lectura amb els i les alumnes per la preparació al Certamen.

Agraïm als centres col·laboradors del Certamen la seva magnífica feina:

• INSTITUT RAMON TURRÓ I DARDER pel seguiment tècnic.
  • LA PRESENTACIÓ pels detalls florals.
  • INS DOMÈNECH MONTANER per la proposta escènica.
  • INS EUCLIDES pel disseny del programa.

Han estat unes quarts de final fantàstiques, molta sort als alumnes que passeu a les semifinals!

Cliqueu aquí per poder veure les fotografies dels dos dies del Certamen de Lectura en Veu Alta.