Ràdio Garden

Radio Garden és un recurs per utilitzar a l’aula que ens anirà bé en diferents situacions:

• Competències lingüístiques, dimensió plurilingüe: Escoltar qualsevol llengua del món.
  • Àrea de Música: Escoltar la sonoritat de la música folklòrica o moderna de qualsevol cultura.
  • Medi social: treballar aspectes culturals, geogràfics
  • Valors: coneixement i respecte d’altres cultures.
  • Aula d’acollida: per establir vincles a dins de l’aula amb llengües natives dels alumnes.

Què és exactament Ràdio Garden? és una aplicació que funciona a web on trobarem l’esfera terrestre amb uns puntets grocs que representen estacions de ràdio que podem escoltar immediatament. En trobarem amb notícies, amb entrevistes, amb música pop/folclòrica dels diferents països… I podrem escoltar com sona gairebé qualsevol música del món.

La senzillesa de l’aplicació és la que us deixa més oberta la porta a fer moltes activitats absolutament diferents. El com ho feu tot això dependrà de la vostra creativitat docent!