Pràctica Vectorial en un camp de futbol

Des de l’Institut Lluís Companys de Tordera en Jordi que forma part del grup de treball Toquem les mates! a Sant Pol de Mar ens comparteix la seva experiència amb una activitat per practicar els vectors a partir d’un camp de futbol.

Comenta que l’experiència els ha agradat molt gratificant amb l’alumnat i els ha ajudat a entendre millor els moviments dels vectors en el pla. Aquí teniu el feedback que li van donar els seus alumnes:

–          El camp de futbol ha de ser a DINA-3 en comptes de DINA-4.

–          Les instruccions semblen més complicades del que realment són.

–          Canviar l’objectiu de tres a dos gols per poder fer més partits i jugar amb més companys de classe.

Us animem a posar-la en pràctica. Aquí teniu el material per l’activitat.

Gràcies Jordi!!