Passejada pedagògica. El Búnquers d’Arenys i el museu de mineralogia.

Us presentem la propera passejada pedagògica esperem que la trobeu prou interessant per inspirar-vos amb els vostres alumnes.

A101201A10   Passejada pedagògica. El Búnquers d’Arenys i el museu de mineralogia.
2021-2022   Trobada pedagògica. Internivells: Educació Infantil-Primària-Secundària
   Inscripció
   26/3/2022 – 26/3/2022 (4 hores) de 10:00h a 14:00h
Descripció   Sortides pedagògiques d’un matí de dissabte per promoure el coneixement de l’entorn social o natural entre els docents.

És una activitat distesa acompanyada d’una persona experta i sovint amb materials pedagògics del CRP que es poden prestar per fer la sortida amb els alumnes.

Està previst planificar tres sortides al llarg del curs.

Objectius   Promoure l’aprenentatge significatiu a l’exterior de les aules establint lligams amb la realitat de la zona.

Facilitar coneixement de l’entorn als docents que els hi permeti realitzar activitats d’aprenentatge amb els alumnes.

Continguts   Cada sortida treballarà una de les següents temàtiques.
Aquesta sortida té dues parts.
Una visita als búnquers d’Arenys de Mar on podrem veure les possibilitats didàctiques per treballar amb els alumnes la història del S.XX
I a la segona part ens presentaran les possibilitats didàctiques del museu de mineralogia d’Arenys de Mar.