La CLIKA cantata online: proposta educativa primer cicle de primària

Les Cases de la Música estem treballant una cantata, LA CLIKA, amb alumes de 2n de primària de 82 escoles de primària. L’actual confinament ens ha fet decidir fer els concerts que teníem previstos a final d’aquest curs online. Aquest fet obre la possibilitat a que altres escoles s’hi puguin afegir, i per això ens posem en contacte amb vosaltres: Facilitem de manera totalment gratuïta tot el material pedagògic, i que pot treballar des de casa fàcilment. I a final de curs es poden connectar amb els músics que tocaran les cançons en directe i participar a la cantata.

Us adjuntem la carta de presentació.

Qualsevol dubte ens podeu trobar en aquest mail, clika@casadelamusica.cat

NOTA: Les CASES DE LA MÚSICA es un projecte sense afany de lucre per a dinamitzar la música, compartit per la Generalitat, la Diputació de BCN, la Diputació de Girona, Els Ajuntaments de Terrassa, Hospitalet, Manresa, Mataró, Cabrils, i empreses culturals privades d’aquests municipis.

Trobareu més informació a la web http://www.laclika.cat