La biblioteca escolar ofereix oportunitats d’aprenentatge

La Fundació Bofill presenta els Premis Bibliotech pensats per visibilitzar les pràctiques que es fan a les biblioteques escolars dels centres educatius de Catalunya. Aquests premis volen reivindicar la importància de la BE com a epicentre de transformació social, cultural i educativa dels centres educatius.

Els premis s’estructuraran al voltant de les oportunitats d’aprenentatge que una biblioteca escolar pot proporcionar al seu alumnat a partir de 5 categories: qualitat, equitat, comunitat, creativitat i actualitat. S’atorgaran 5 premis, un per cada categoria.

1. Premi QUALITAT: La BE com a paradís lector
  2. Premi EQUITAT: La BE com a motor d’igualtat social.
  3. Premi COMUNITAT: la BE com a vincle amb l’entorn
  4. Premi CREATIVITAT: la BE com a laboratori expressiu
  5. Premi ACTUALITAT: La BE com a espai connectat

S’atorgaran 5 premis, un per categoria. El premi serà el mateix per a cada categoria i consisteix en un val per valor de 500€ per gastar en llibres per actualitzar i ampliar la col·lecció de la vostra BE.

El termini de presentació de candidatures s’iniciarà el 13 de març de 2024 a les 10:00 hores i finalitzarà el 21 d’abril de 2024 a les 23:59 hores.

L’acte de lliurament organitzat per la Fundació Bofill se celebrarà el 7 de maig de 2024 a la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) de Barcelona.

Informació del Premis Bibliotech.