Game Jam virtual

Ja són quatre les edicions presencials que s’han fet i gràcies al seu èxit ara volem fer un pas més.

Ja són més de 25 les escoles catalanes i de la resta del país que s’han inscrit fins ara. Inicialment estava previst pels dies 14-17 d’abril.

Algunes escoles ens han comentat la falta de temps que han tingut per parlar amb els alumnes i d’altres han comentat que a la tornada de les “vacances” era una mica complicat.

Volem ajudar als nois i noies en aquests moments desafiants per a tots. Així que tenint en compte els vostres suggeriments, i que sembla que aquesta situació de confinament encara va per una mica llarg, hem decidit moure la Game Jam Online als propers dies 27 a 30 d’abril.

Pensem que és una oportunitat per a aquells alumnes als qui agrada jugar als videojocs i distreures. Peró també per a la resta ja que la proposta consisteix en utilizar les eines tecnològiques que tenim a la mà per crear un videojoc des de zero. El repte és la creació d’un videojoc, fent servir eines bàsiques com l’SCRATCH, per a ajudar a adquirir habilitats personals i professionals en situacions VUCA (Volatility, Uncertainty, Complexity, Ambiguity) com la que estem vivint aquests dies.

Si penses que aquesta pot ser una iniciativa interessant per a tu i als teus alumnes consulta els fitxers adjunts i no dubtis en inscriure’t.

Game Jam Summit Online (activitat gratuita) 27-30 abril 2020

Formulari d’inscripcions