Educació comença el procés de repartiment de 22.000 dispositius amb connectivitat a alumnes que no en disposen per seguir el curs des de casa

El Departament d’Educació comença aquesta setmana el procés de repartiment de 22.000 dispositius amb connectivitat a aquells alumnes que no en disposen, per tal que puguin seguir el curs des de casa durant al tercer trimestre, uns dispositius que rebran a partir del dia 20. A causa del confinament pel tancament de centres i davant del nou escenari lectiu, és prioritat del Departament garantir en l’alumnat dels centres educatius de més complexitat un seguit de mesures que facilitin les oportunitats d’aprenentatge.

Si vols seguir llegint l’article, clica la imatge