Fem Mates 2017. INS Domènec Perramon d’Arenys de Munt

Per tercer any consecutiu, l’institut Domènec Perramon d’Arenys de Munt ha participat al Fem Mates.

Els alumnes de 1r i 2n d’ESO van resoldre, en grups de quatre, tres problemes. Havien de fer informes explicant-ne el procés i totes les solucions que trobaven.

Es van classificar per la segona fase del concurs un grup de cada curs. Pol Colomer, Xènia Lladó, Jana Riera i Mencia Abril eren el grup de 1r. Mar Casals, Maria Molons i Anna Calvo eren el de 2n.

Ahir al matí, es va celebrar la 2a fase del Fem Mates (semifinals) a Terrassa. Hi participaven 300 alumnes en total.

S’ho van passar molt bé, van fer amistats noves i els va passar l’estona volant!

De 2n d’ESO, hi participaven gairabé 80 alumnes. I la Mar Casals de 2n B va quedar 5a!!!! I per tant, s’ha classificat per la final!!!