Dóna la nota – Divendres dia 5 de juny – Dia mundial del medi ambient

Coincidint amb la diada del medi ambient, el dia 5 de juny es proposa fer sentir les veus de tothom cantant No Ens Desdibuixeu de la campanya DONA LA NOTA, encara hi som a temps.

En aquesta data, sobre les 11 del matí, els integrants del Petit Taller de Cançons autors de la cançó No Ens Desdibuixeu, interpretaran en directe una versió acústica des del Museu Vil.la Casals del Vendrell.

Podreu seguir la retransmissió d’aquest acte central de DONA LA NOTA, i cantar-la des de les vostres localitats, en els següents espais virtuals:

• En tots els Canals de TV de la XARXA durant la retransmissió del programa “ Bentrobats” on es farà una connexió amb directe amb l’acte central.
  • Al portal de Dona la Nota, on amb YOUTUBE live, podreu seguir tot l’acte.

En acabar es posarà també el videoclip per si es prefereix cantar-la amb la versió original.

Us recordem que cal inscriure’s al portal DONA LA NOTA , encara hi som a temps. Si és que encara no s’ha fet. D’aquesta manera podrem visualitzar tots els centres educatius que hi hauran participat.

Aquesta proposta està en funció de la fase en que es troba cada territori.

Aquí teniu diferents possibilitats de seguir l’acte:

• Seguir l’acte central per TV de la Xarxa o ordinador i cantar des de casa.
  • Fer una trobada virtual amb l’alumnat per cantar la cançó plegats.
  • Fer un cantada al pati de l’escola mantenint les mesures de seguretat.