Cloenda “Fem Dansa” de l’Alt Maresme

El proper dilluns 13 de maig de 2019 es celebrarà la cloenda del “Fem Dansa” de l’Alt Maresme amb la participació de les escoles Jaume Llull i Serena Vall de Sant Andreu de Llavaneres i les escoles Misericòrdia i Turó del Drac de Canet de Mar.

La ballada es durà a terme al Parc de Ca l’Alfaro de Sant Andreu de Llavaneres a les 10.00. Comptarà amb la dinamització de la Laida Tanco formadora del “Fem Dansa” i l’exhibició dels alumnes de 2n de batxillerat escènic de l’institut Domènech i Montaner de Canet de Mar.

Obrirà l’acte la Sra. Anna Sosa, Regidora d’Educació, i clourà l’acte el Sr. Joan Mora, Alcalde de Sant Andreu de Llavaneres.

Esperem que llueixi el sol i la festa sigui tot un èxit!